Selam 1 yaş bebe anneleri. Bebeklerimizin konuşmaya ilk başladığı dönemlerdeyiz. Bizde şimdilik şunlar var:
-Abi
-Baba
-Dede
-Bazen ağlarken annneee diye ağlıyor tam emin olamıyorum 😅
-Bir
-Havhav
-Meme
-Mama
-Son olarak bugün de Teyze eklendi 🫠
Sizde durumlar nasıl?