Elif2904 4. Ay atağından sonra kendi kendime uyku eğitimi vermeye çalışmıştım mayıştırıp yatağına bırakıyordum ağlayınca alıyordum sakinleştirip tekrar bırakıyordum alışmıştı birkaç gün. Ama sonra sünnet oldu. Hasta oldu. Üstüne diş çıkardı alt üst oldu düzeni bir daha öyle uyutamadım. Şuan 8 aylık 8. Ay atağımız ve üstten 4 dişimiz geliyor. Şuanda da uyku eğitimi için doğru bir zaman değil bende doğru zamanı bekliyorum tekrar başlamak için.