Bizim doktorumuz da Bioderma Atoderm (İntesif Baume) önerdi. Kızım 4 aylık faydasını gördük çok şükür fakat hergün nemlendiriyorum, özellikle yüzünü ve eklem bölgelerini. Şampuan olarak Biodermadan memnun kalmadım fazla köpürüyor. Köpük egzamaya iyi gelmez. O yüzden Mustela Stelatopia aldım köpürmüyor kremsi bir yapısı var. Fazla sıcak su da banyo yaptırmamaya çalış sıcak su egzamayı tetikliyor. Erken müdahale önemli çünkü egzama müdahale edilmediğinde kötüleşiyor ve kaşıntı yapıyor. Ben deterjan olarak dalin kullanıyordum onuda değiştirdim Hacışakir Ganül Matik aldım ama bence deterjanla ilgili değil. Loston ve şampuan önemli. Benim öenerebileceklerim bunlar