omusars tam 4. Aydan 6 bucuk aya kadar aynıydık… Seni o kadar iyi anlıyorum kii. 3 ayda düzgün 3,4,5 kere uyanıp uyumalı uykusu 10 gün olmamıştır. Her saat hatta saat degil 20 30 dkda bir sebepsiz uyanıyordu 2 dk emip boş boş sallanmak ysda boş boş durmak istiyordu. O 2 ay çöktük ailece uykusuzluktan resmen. Şuan düzene giriyor gibi gençleştim resmen…. (8 gün sonra 8 ay olacak)