Hayatım boyunca herşeyden vicdan azabı çekip suçlu hissettim nedenini bilmiyorum hep birşeylerle mücadele ederek 29 yaşına geldim anne olunca ekstra daha çok bu hisleri yaşamaya devam ettim ve ediyorum oğlum 4 yaşına girmek üzere ama ben yaşadığımız güzel zamanlara odaklanmak yerine her zaman kötülere odaklanıp kendimi kahretmekten öteye gidemiyorum anne olmak bazen vicdan azabıdır derler ama ben bundan nasıl kurtulurum bilmiyorum genelleme yaparsam eğer bu zamana kadar annemin yanına gelmek dışında desteksiz büyüttüm diyebilirim çok erken ekrana başladım ve çok çevrem yoktu artık oğlum büyüdü kreşe başladı çevrem olmaya başladı anca kendimize geldik bazen istemedende olsa stresten bunalıp onu üzebiliyorum ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum ayrıntıları var tabi ama dertleşmek istiyorum bu konuda 😞