Böyle illet bir durum var bende de. Bebeğim emip dönüp uyuduğu zaman kilosu gayet yerindeydi. Ne olduysa işte bizim 3 Ay 10 gün gibi başladı her şey sünnet, hastaneye yatış, enfeksiyon şu bu derken üst üste geldi ve atak bir anda başladı bizde. Meme reddi gibi bir durumda değil hani. Gecen hafta 30 dakika 40 dakika emiyordu 20 dakika emmesi normalde bitiyor daliyordu tam birakicam uyanıyor tekrar devam. Böyle sakin sakin emiyordu simdi o da yok. 2 haftada 70 gr almış yani ona da aldı denilemez. Mamaya bakiyorum ona da karşı değilim ama anne sütü alsın istiyorum sürekli bir ön süt alıyor bu gidişle İshal olacak Allah korusun.