@“Sevvmm”#p375862
Sevvmm biz de sarılık geçirdik nerdeyse her bebekte olan bir şey 34 günlük olduk çok şükür atlatık ben her saat başı emzirirdim hata vakit buldukça yarm saate bir emzirirdim sürekli ışık altında tutmaya çalışırdım bir de üzüm pekmezi yemeyi dene hem sütünü artırır hem sarılığa çok iyi gelir ister uyumadan önce bir yemek kaşığı kadar ye ister bir yemek kaşığı pekmezi çay bardağı kadar suyla karıştırıp iç sarılık geçmesine rağmen halla pekmez yiyorum sütü artırdığı için