Bugün Ankara hastanesine gittim çok korkum olduğu için sedasyon ile tedavi yapıldı önce 5 dolgu 1 kanal yapılmıştı şimdi de 6 dolgu yapılmış ama bana 4 yirmilik dişimi dolgu yapmak istemediğini sonra oraya kanal tedavisi yapılamayacağını ve bu yüzden hepsini çekelim dedi doktor bende hayır çekilmesini istemiyorum dedim çünkü yirmiliklerim gayet güzel şekilde çıktı gömülü falan değil sadece hafif dolguluk tedavi olabilirdi yani ben anlamadım illa çekilmesi mi gerekiyor dolguyu da yapmadı 4 ü kaldı öyle