Kızlar bebeğim 15 günlük.Doktor bugün mama takviyesine başlattı ve aynı zamanda d vitaminine.D vitaminini verdim sindirdikten sonra mama içirdim mamayı içti gazını çıkardı ve kustu.Kustuktan sonra kendisini toparlayamadı hemen ters çevirdik sırtına vurduk ağlamaya başladı ama ağız kenarı köpüklendi.Ve daha tam düzenli nefes almıyordu hemen acile gittik.Doktor morarmış bebek dedi.Santrasyonu ölçüldü çok şükür iyiydi.Röntggen çekildi ciğerine kaçmamış.Ben çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan.Şuanda bebeğimi beslemeye dahi korkuyorum.Doktor mama koyu geldiği için kusmuş olabilir dedi sütün yeterli mamaya gerek yok dedi.Başına gelen var mı bu durum.Bebeğim ölüyor sandım çok kötü bir şeydi Rabbim bir daha yaşatmasın.Kalbime ferahlık veremiyorum