Kızlar 2 sene önce doğum yaptım doğum yaptığımdan beri aklımda vajina daraltma yani vajinoplasti ameliyatı olmak istiyorum ama hiçbi zaman sıra gelmiyor hem bütçe olarak hemde cesaretimi toplayamiyorum doktora ne dicem mesela aranızda devlette yaptıran illaki vardır bı gerekçe sunmak lazım ki doktor da gerek görsün ve yapsın birde sanırım ısrarcı olmak lazım ben hayatta olamam of özel olsa neyse herkes onun için gidiyor ama devlette bunu nasıl soylicem idrar kaçırma problemi yaşıyorum falan da mı diyim biraz abartiiim değil mi yapmıyoruz falan derse çok utanırım kız bişe diyin bide Adana’da bildiğiniz devlet Hastanesi’nde iyi doktor varsa önerirseniz çok dua ederim hadi bu sefer cesaretimi toplayıp gidecem inşallah