Bende buna benzer bir olay yaşadım arkadaşların dedikleri gibi beyninizin size bir oyunu, üzerine gittikçe olmasa bile olmuş gibi görüyorsunuz bol bol okuyun düşünmeyin. böyle şeylerden çok korkan biriyimdir evde tek bile kalamazdim geceleri şimdi evim vardiyalı çalışıyor 2 senedir alıştım tek bile kaliyorum okuyorum üflüyorum yatiyorum rabbime sığınıyorum kendinize korku yüklemeyin boşu boşuna