daysal sarılık olur belki de olmuştur bile. Mutlaka uyandırın kendi kendine uyanmaz. Benim bebeğim sarılık olduğunda saat başı uyandırıp emziriyordum 2 saati beklemiyordum. Çok zor uyanıyordu ama bir şekilde uyandırıp besliyordum ayrıca mama takviyesi yapıyordum sizde az az mama verin sadece anne sütüyle sarılık düşmüyor maalesef. Uyandırmak için ayak topuklarına vurun, ıslak mendille yüzünü boyunlarını silin, yüzünü ıslatın falan zorla uyandırın geçmiş olsun