Evet 4ay atağı oluyor. Benim bebeğimde uyku gerilemesi oldu. Normalde gece 3 4 saat uyuyordu kesintisiz atak dönemi 2 hafta falan saat başı uyanır olmuştu. Onun dışında huysuzluk vs yaşamadık çok şükür. Sadece uyku konusunda zorluk yaşamıştım. Bide bazen emerken ağlıyordu o da geçti. Her bebekte farklı şeyler yaşanabilir