Kızım 11 aylık oldu bugün ve kızımın sağlık sorunlarından dolayı beni ancak 10 kez falan emebilmiştir 3 buçuk ay boyunca sağımla besledim ve çok zorlandığım için sağımı bıraktım ama sütüm ara ara gelmeye devam ediyor tekrar sağım yapsam bebeğime versem sorun olur mu merak ediyorum emzirememek içimde kaldı çok üzgünüm