Ben ebeveyn kontrolsüz aldım ama kontrollü alsaydım keşke dedim çünkü oğlum oturup onu sürmemi istiyor bazen bende eğilip itmek zorunda kalıyorum zor oluyor aralarında çok bir fark yok kontrollü iyi olurdu bence ben alırken stoğu yoktu o yüzden kontrolsüz almıştım