Hazirandan beri tuvalet eğitimiyle uğraşıyorum. Yani 3 yaşından beri. Biraz ağır ve meşakkatli ilerledi bu zamana kadar. Her yer çiş oluyordu vs. O ilk zamanları bilirsiniz. Sonra çok şükür gündüzleri alıştı. Gece bez takiyordum. 2 hafta önce de gece de bez takmamaya başladım. Alez seriyordum. Ama sürekli çiş yaptı. Birçok yazı okudum, dinledim. Uygulamaya çalıştım. Sıvı alımı, uyumadan önce çişini yaptırma hepsini. Uyuduktan 1-2 saat sonra kaldırıp yaptırıp yatırdım. Sabaha kadar 2 defa daha yapıyor. Ama ben kalkamıyorum yorgunluktan. Alıştırma kilodu aldım. Cok faydasını görmedim.
Yani rahatsız olupta kalkmıyor. Baya çişli çişli yatıyor. İdrar yolu enfeksiyonu olma ihtimalinden korkuyorum, Allah korusun. Her gün yatak carsaf değiştiriyorum. Onu yikiyorum sabah. Artık ne yapacağımı şaşırdım.
Gece tekrar bez taksam mi ? Bu süreç ne kadar daha devam edecek ? Kimden yardım alabilirim ? Tecrübe olanlar yardımcı olabilir mi ?