rabiaakkan Ankarada uyku tulumunu kac tog gidiriyorsunuz bebegim 20 aylik ev 22 23 derece geçen sene 2.5 tog almistim bu yil sanki kalin gelir gibime geliyor 1.6 tog da gece üstü acik üşürmü siz kac gidiriyorsunuz?
pozitifanne06 rabiaakkan 1,6 tog giydiriyorum havalar fena değil daha da soğuduğunda 2 tog giydirmeyi planliyorum bizim ev 21 derece su an
adenuz Ben de ankaradayım evim aynı senin bahsettiğin gibi bebeğim de 22 aylık ben 2.5 tog giydiriyorum ip kollu zıbın ile hiç terlemiyor