Bebeğin 9 ay 19 günlük ve birkaç aydır yüzüstüne gelip uyanıp ağlıyordu şimdi sağına soluna geldiği gibi yüzüstü pozisyona ordan da emekleme pozisyonuna geçip sürekli uyanıyor ama sürekli 15 dk bir yarım saate bir şanslıysam 1 saate bir yaklaşık bir aydır hep böyle bu problemi yaşayan var mı nasıl düzelecek