Kızlar 2 aylık bebeğim var kayınvalidem ne zaman kucağına alsa sanki canı çok yanmışta ağlar ya o şekilde katılarak ağlıyor. Normalde sadece acıkınca mız mız ağlayan bir bebek. Yani sanki başka bişey görüyor kadın alınca canını yaktığını düşünmüyorum yaşayan var mı