hamcokelek33 Arkadaşlar kendinizd bakmak için hangi takviye gıdaları yada multivitaminleri kullanıyorsunuz? Özellikle yoğun tempolu yaşayan biri için
duyguluinsan hamcokelek33 demir, magnezyum, d vitamini, b12, düzenli olarak kullanıyorum. Doğumdan sonra bırakmadım 8 aylık bebeğim. Arada c vitamini alıyorum.
lovelybabyman elenatal kullanıyorum doğum sonrası ve emziren anne için olan çooook memnunum hemen etkisini gördüm eklem ağrılarım bitti daha dinç oldum işlerimi kolay yaptım