1tosbikinannesiyim zhhs organik boya ile 1.5 ayda falan sadece önde çıkan sayılı saçımı boyuyordum hiç komple boya yapmadım
1tosbikinannesiyim zhhs Yoo aynıydı sanırım belki bir tık hızlı olabilir ama çok çabuk aksa farkederdim 😊