Kızlar 30 aylık kızım var yeni de 15 günlük oglum oldu kızım sürekli kucagına almak oynamak istiyor bebek daha küçük bir yandan kendime kızıyorum kızıma haksızlık yapmışım gibi planlı gebelik degildi çok şükür oglum oldu ama kızım zarar verecek diye korkuyorum kaynanamgilde biz de sürekli kızıma karışıyorlar karışma bebege oynama bebekle hep müdahale kızım çok özgüvenli içine kapanacak diye korkuyorum yaşları yakın olması zormuş gerçekten kızım için ne yapmamı önerirsiniz Allah korusun bir anlık dalgınlıkla bebege bir şey olur diye korkuyorum