busraincics Selam annelerim tecrübenize ihtiyacım var kızım 1 yaşında ve artık minik adımlar atmaya başladık 🥹 ilk ayakkabısı konusunda çok kararsızım sizin tercihiniz neler oldu yorumlarınızı bekliyorum
Seyma_29_ busraincics merhaba.benim tercihim viccodan yana olmuştu kızım beş yaşında hala kullanıyorum memnunum
nnoktaa busraincics ben nubebe kullandım. Ancak ilk ayakkabısını mutlaka deneyerek almanızı tavsiye ederim.