28 aylık oğlum tuvalet eğitimine başlayalı 20 gün oldu bazen çiş diyo geenelde ben sorup götürüyorum o demeden bazende hep altına kacirio öyle söylüyo bugün mesela hep altına yaptı artık ağlamak istiyorum napcam nasıl devam etmemi bilemez haldeyim kızmak istemiyorum bazen kızmak xorunda kalıyorum sonra vicdanim çok sızlıyo . Sizce napmaliyim?