Bugunlerdegecer Hanımlar merhaba. İnstagramda gülümseyin çekiyorum diye bir sayfa gördüm. 100 fotoğraf 500 TL fujifilm baskısı diyordu. Yaptıran var mı aranızda?
Bugunlerdegecer simseklivekalpli resimlimagnet ve fotomanyaya yaptırdım ama tabiki bir gerçek fotoğraf kalitesi değil. Fujifilm baskı dediği için normal fotoğraf olarak düşünüyorum doğru değil mi diğer baskı fotoğraflardan daha kaliteli?