Oğlum doğandan beri uni baby sıvı deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyodum ama içerisinde alerjik kimyasallar bulunuyomuş. Beyaz kalıp sabunu rendeleyip suyla kaynatıp sıvı deterjan formuna getirip kullanmayı düşünüyorum. Beyaz sabun kullanan veya memnun kalan var mı?