Mammamiaa_ raziyebal değişiyor sabah uyandığın da. Öğlen uykusunda. Ikindi uykusunda ve gece uyurken.
raziyebal oylesinebiri__ ek gıda olarak neler veriyorsun bende kizima şimdiden ek gıdaya geçmek istiyorum
edavegulce raziyebal ben de 4,5 aylıkken başladım elma püresi armut püresi pirinç unu içine muz rendesi şeklinde veriyordum
oylesinebiri__ raziyebal doktorunuza danışın bence bebeğiniz daha küçük 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık biz ama yemiyor yinede
raziyebal oylesinebiri__ sadece tadım olarak veriyim diyorum hersyin tadını alsın tabi kasik kasik vermicem
ayperiayse 4 aylık çok değişkenlik gösteriyor rekoru 135 ml ama herögünde bu kadar icmiyor günde 7 8 kez besleniyor
oylesinebiri__ raziyebal tadım olarak küçük yani gerçekten nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama 4 aylık bebek için formül mama+ anne sütü en iyisi
suheyla92 raziyebal normal, 11 gibi ve 3 gibi kalkip mama istiyor 2 yasina kadar vericem doktorumuz bu sekilde yonlendirdi.
oylesinebiri__ raziyebal kilosu kime göre neye göre az doktora göre mi yoksa çevre baskısına mi maruz kaldığınız için anne sütü alıyor mu yoksa sadece mama mi
tunabebekh bossmomm newwmommy newwmommy benim de 3 aylık sadece mama bana da doktor kilosu çok bir seferde 120 ver 3 saat verme dedi ama bizimkisi 3 saat dayanamıyor ben de 2 saatte 100 veriyorum aşağısında doymuyor ağlıyor