sariniz13 benim en son içeride iltihaptan yumru oluşmuştu kesi atılıyordu asla boşalmıyordu iltihap öyle doktor dedi ameliyat edelim tekrarlama riski de azalır. Allaha şükür tekrarlamadı. Şimdi 2. Yi doğurdum 3 aylık oldu. Korkuyorum tekrarlayacağından