Doğduğu günden bu yana çocuk dünyaya gelirken uyumayacam diye yemin edip gelmiş sanırım. Abartmıyorum arkadaşlar doğduğu günden 4 yaşına gelene kadar uyumayım da ne yaparsam yapayım kafasında. Uyku saatimiz uyanma 9 yatma saati 9 ile 10 arası gün içerisinde yorgun aktivite yaptıysak değişiyor. Ama bu çocuğa yatağa girdiği an birşeyler oluyor sanki sırtında iğne var batıyor. Gerçekten çok yoruldum tek başıma bakıyorum uyku saati gelsin diye saate bakarım 2 saat rahat edeyim diye uyutmak için en az yarım saat uğraşırım en son sinirim tepeme gelince çocuk uyuyup kalır. Uyumadığı için doktora götürmeyi düşünüyorum. Gün içerisinde bir dakika durmaz asla hiperaktif falan demeye başladım 🙄