dilo_ss ben bekarken çok fazla yaşıyordum. Bir süre sonra kremler de fayda etmediği gibi bir gün Ramazan ayıydı sahurda sürdüm kremi öyle bir yandı ki halıya yatıp ağladım soğuk suyla yıkadım krem geçsin diye. Sonra internette sabaha kadar okumadığım şey kalmadı. Bir sitede doğal prebiyotiğin etkili olduğunu ve bunun da en yapımı yoğurtta bulunduğunu okudum. O kadar çaresiz olunca insan her şeyi deniyor. Makyaj temizleme pamuğuna az bir şey ev yapımı yoğurt sürüp vajinama kapattım ped gibi. Sonra sırt üstü dümdüz uyudum. Sabah şoke oldum kaşıntı tamamen geçmişti