Hanımlar bebeğim ilk 3 ayı çok rahat geçti fakat 4. Ayın gelişiyle beraber anam ağlıyor. Ne uyuyor ne uyanıkken hiç memnun değil uyutuyorum hemen uyanıyor. Gece ben uyandırmasam uyanmayan bebek saat başı uyanır oldu. Bi de salyası da çok fazla. Alt diş etinde hafif beyazlama var diş midir ki? Atak mıdır ki? Yoksa anam daha çok ağlasın diye ikisi birden midir?