23 falan bizim yatak odası. 1,6 giydiriyordum ama uykuya memede geçiyor ya o kadar çok terliyor ki saçları ensesi sırılsıklam oluyor. Uyuduktan sonra terlemiyor bidaha aslında ama ben de 1 tog mu alsam diyorum. Bu arada zıbının üstüne giydiriyorum direk 1,6 togu. Büyük rahatlık.