Deletedmom_968 Aşılara biraz geriden geliyoruz bebeğim 7 aylık 6 ay sşısı olacak yarın ama bizi ne bkliyor ateş falan oluyor mu sizde oldu mı
trkl Deletedmom_968 bizde yarın 6 aylık olacağız . Bende biraz geç aşı yaptırmak istiyorum bir sorun olmuyor dimi ?
Deletedmom_968 trkl ben aksine faydaısnı görüyorum bir yan etkisi olmadan atlatıyoruz birde tam tutuyor aşılar