poyrazmom2604 Nikon fotoğraf makinem var ama satmak istiyorum nerden satabilirim acaba sahibinden falan koymak istemiyorum letgo vs çünkü ordada dünya kadar var fotoğrafçılar alır mı acaba
AlinaEmreHan1 poyrazmom2604 canon makinemi satmıştım yaklaşık 2yıl önce Sahibinden sattım fotoğraf işiyle uğraşan biri almıştı İlanını Koyar koymaz almak isteyenler çok yazdılar hemen alındı ilanı koyduğum gün
poyrazmom2604 AlinaEmreHan1 ya genel olarak baktımda bir sürü koymuşlar benimkini almazlar gibi fotoğrafçı almaz mı
AlinaEmreHan1 poyrazmom2604 alırlar neden almasınlar alan çok oluyor zaten Koyduğum gün 10kişi yazdı yaklaşık koyduğum fiyata alacağım diyen aldı gitti