Merhaba güzel anneler, 36 ayı yeni dolduran oğluma Tuvalet eğitimi veremiyorum bu konuda yardımınıza ihtiyacım var. Şöyle ki bu zamana kadar oğlum hiç bezi bırakmak istemedi bunu da dile getiriyordu. Aynı zamanda bende pek hazır olduğunu düşünmüyordum zaten. Bezden rahatsız olmuyordu, kuru bezle hiç uyanmıyordu, tuvaletini yaptığını pek farketmiyordu. Fakat tam bu sıralar bir kaç haftadır bezden rahatsız olduğunu söylüyor takmak istemiyor. Artık beze tuvaletini yaparken fark ediyor. Aslında şu anda hazır. Tek sorunumuz klozete asla oturmuyor. Basamaklı klozet aparatından aldım ona oturmuyor. Lazımlık aldım ona oturmuyor. Bezi de takmak istemiyor kafayı yicem artık ne yapacağımı şaşırdım. Bezi çıkarınca çiş gelince ne yapcaz diyorum. Yine de oralı olmuyor. Klozetten korkuyor. Ama lazımlığa da oturmuyor. Kreşe gidiyor. 8 kişilik 3 yaş sınıfı. Ve sadece bez takan benim oğlum. Orda zorbalanmasından da endişeleniyorum. Var mı bu durum başına gelen? Ne yapabilirim önerisi olan var mı?