ahmetarif30 Merhaba bnim oğlum 30+6 1090 gram doğdu şuan düzeltilmiş 20 günlük ama tam 3 ay oldu doğalı . Hala gülümseme yada ses çıkarma yok sizinkiler ne zaman başladı
Eylulzeynep8 ahmetarif30 Düzeltilmiş olarak takip edeceksiniz herseyi 20 günlük bebek daha gülmez erken . Etrafdakiler konuşup kafanızı karistmasin daha doğacağını zamanı bile var
ahmetarif30 Eylulzeynep8 yani 4 aylık doğana kadar gülmedi mi çok panik oluyorum bende neden hala gülmüyo diye şuan bebeğinz kaç aylık
Eylulzeynep8 ahmetarif30 evet zaten 2 ay küvezde kaldi yani ciktigi hafta doğacağını haftaydı yeni doğmuş gibi takip ettim kafama takmadım. Şimdi düzeltilmiş 12 aylik herseyi yapıyor şükür yürümesi kaldi
ahmetarif30 Eylulzeynep8 en yakın zamanda o da olur inşallah çok zor gerçekten ben şuan daha gülümsemesini düşünüyorum önümüzde halbuki çok uzun bi süreç var Allah kolaylık versin bizlere
Eylulzeynep8 ahmetarif30 İnşallah evet hiç kolay olmuyor hep tetikte oluyoruz . İsterseniz biraz daha büyüdüğünde fizyoterapist desteğine alabilirsiniz iyi geliyor