barlasfunda Arkadaşlar sütüm azaldı bence mama ile desteklemek istiyorım bebeğim 3 ay 22 günlük sizlerde destekliyor musunuz kayınvalidem biraz sadece anne sütü ver sütün yeter var diyor ama ben vermek istiyorum mama da sütüm azaldı yani çünkü
Derinmom26 barlasfunda benim çocuğum doymuyordu anlıyor insan. Uykuya gecemiyordu mama veriyordum. 6. Aydayiz hiç yetmemeye başladı, ek gıda da doyacak kadar yemiyor mecbur içiyor mama. Çocuğun ac kalması daha kötü bence
beyzae19 barlasfunda sütün azalmadı bence canım sadece gögüslerin terbiye oldu mama verdikçe sütün azalır çünkü ne kadar emerse o kadar geliyo kilo alımı çok çok iyi
barlasfunda nilsu1973 kilo alımı güzel 7600’dü en son 3. Ay kontrolünde ama şuan sütüö bi biberon doldurmaz
barlasfunda barlasfunda en azından mama ile desteklesem bebeğim içinde iyi en azındam geceleri öyle düşünüyorum
yagiz0203 Kilosu güzel ama sen bilirsin doymuyor diye düşünüyorsan mama de ver bende oyle yapıyorum mama takviyesi mecbur sütüm az
barlasfunda Derinmom26 bencede tamam anne sütü tabiki önemli ama mamada öcü değil ki insanşar bu mamaya çok kötü bakıyor heleki büyükler yani bebekler bi şekilde büyüyor mama içip büyünmüyo mu kimseyi yargılamamak sorgulamamak lazım bence ben de vermeyi düşünüyorum o yüzden
barlasfunda beyzae19 emziremiyorum ki meme refdi var sağarak veriyorum mecbur yine vericem tabiki ama günde 1 defa 2 defa mama da vermek istiyorum çünlü her sağımda aynı miktarda süt glmiyor bebeğim doymaz