Kızım 2 gündür sürekli ağlıyor ve uyumak istiyor az önce de yüz üstü uyumuş kalmış hatta emziksiz uyudu sürekli uykusu var gibi öyle çok ağlıyorki dün doktora gittik ağlıyor durmuyor diye bişeyi yok dedi ama görseniz canından can gidiyor gibi sizce neden çok ağlıyor bi işte yapamıyom sürekli kucağımda😞