Kızlar 10 aylık bebeğim yataktan düştü altı kızardı ve burnu sıyrılıp hafif sıyrılan yer kanadı ve nasıl nereye düştüğünü görmedim kafasını vurdu mu onu da bilmiyorum gündüz oldu bu uyutmadım ve kusma gözünde kayma vs. Var mı diye gözlemledim çok şükür hiç bir sıkıntı yok ama gündüzde uyumadığı için onunda huzursuzluğu olabilir ama uykuya dalamıyorum ağlıyor uyutacağım zaman keyfi çok yerinde mutlu da acaba tekrar düşme korkusu mu oluştu o yüzden mi dalmakta zorlanıyor yoksa birşey var mıdır bilemedim gözlemlememe göre gayet iyi