Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim öksürmeye başladı. 3 yaşındaki ablası hastaydı muhtemelen ondan geçti. Öksürük ve hapşırması var. Yarına doktor randevusu aldım ama korkuyorum bir şey olacak diye. 6 ayda böyle bir hastalıkla karşılaşan oldu mu? Doktor ilaç vermiyor bildiğim kadarıyla. Nasıl atlattınız, ne önerirsiniz? Yazan herkesten Allah razı olsun, Rabbim dilerim ki hiç darda koymasın…