fidelyvsr Benim de başıma aynısı geldi bizde 3. ayda farkettik ve doktorumuz bizi bir kliniğe yönlendirdi ölçüm yapıldı orada da kask takılması gerekiyor dediler ve uçuk bir fiyat istediler. Bebeğimiz kafasında yamukluk vardı evet bunu kabul ediyorduk ama kasklık bir durumu da yoktu. Çocuk nörolojiye göründük içimiz rahat etsin diye, pozisyonla düzeleceğini 1 ay hem pozisyona dikkat etmemiz gerektiğini hemde tummy time süremizi arttırmamızı istedi ve bir ay içerisinde gözle görülür bir toparlanma oldu :) profilimde konum vardı orada çok anne destekçi olmuştu sağolsun. İçinizi ferah tutun 🙏🏻