Kızlar Eşimin kredi kartından dolayı icralık durumu oldu Temmuz’un 5′inde icraya itiraz ettik ve kabul edildi icra durduruldu şu anda bir avukatla görüştüğümüzde bize dedi ki size bir sene kazandırır fakat faiz işler dedi eşimin üstüne bir araç var hatta Mal beyanında da bulunduk gittik icraya bunu ödeyemeyeceğimizi faizine itiraz ettiğimizi borcu kabullendiğimizi fakat Faizin fazla olduğunu ve yapılandırma istediğimizi yazdık Dilekçede yani taksitle ödemek istiyoruz dedik Temmuz’da yaptık bunları avukatla görüştüğümüzde Yani ben akıl almak için bir avukatı aramıştım telefonla bize demiştik size bir sene kazandırır Yani onların size tekrardan itiraz etmesi gerekiyor Yani tekrardan dava açması gerekiyor demişti bugün tekrardan eşimi aramışlar demişler ki sizin Arabanızı çektirebiliriz yakalama emri verebiliriz sonra ben tekrardan başka bir avukatı aradım dedi ki böyle bir şey yapamazlar Sizi korkutuyorlar dedi çünkü icraya itirazınız kabul edilmiş dedi ve onlar tekrardan dava açmadan yakalama emri çıkartamazlar dedi O kadar çok korktum ki Yani tabii ki de ödemek istiyoruz bu borcu ama bir anda ödeyemeyiz borç tutarı 200.000 hani biz taksit yapılmasını istiyoruz vadeli bir şekilde ama bunu kabul etmiyorlar kredi kartı bulun getirin kredi kartına taksit yapalım diyorlar Bu da imkansız Çevrenizde öyle bir insan yok yani biz bu yoldan nasıl çıkabiliriz ya Avukat arkadaş var mı aranızda bize akıl verebilecek Acaba nasıl bir durum izleyebiliriz