Minikprenses_1 bu çocuktan çocuğa değişir misal benim oğlum küçükken 1 buçuk 2 yaşında iken falan ismine dönüp bakardı bişi söylediğimde anlar dinler ikna olurdu, şuan kızım var 2 yaşında her zaman ismine dönüp bakmaz ona seslenirim misal mutfaktan o odasinda iken bana cevap vermez seslenmez bile resmen tınlamıyor beni hani kandırmak için bak şunu yapicaz şöyle yapalım dediğimde asla dinlemez anlamazdan gelir çoğu söylediğimi anlıyor yapıyor ama konu onu kandırmak olduğunda hadi eve gidelim sulu boya yapicaz veya saklambaç oynayacaz dediğimde anlamazdan gelir kendi istediğini diretir illa olması için yerlere yatıp ağlar falan iki kardeşin bile gelişimi çok farklı bu bir gelişim basamakları her bebeğin kendi düzeyinde ilerler sorun etme ginede tabi sık sık ismiyle çağır hani “yavrum, aşkım, birtanem” değilde ismiyle çağır illaki tepki vereceği an gelir 🫶