miniksavasciveannesi 3.5 yaşında oğlum var hala bezli onuda götürüp götürmemekte kararsız kaldım çocukla giden nasıl çok zorlarmi sizce ?
merkursavascisi_06 miniksavasciveannesi burdayken gezme konusunda nasıl bir çocuk sizi zorlar mı? Burda zorlayan orda daha fazla zorlar çünkü farklı ortam çok insan var sıcak bir yandan. Eşim de gitmek giderken kızımızı götürmek istiyo ben azından 4.5 yaşında falan olsa iyi olur diyorum şu an camiye falan gidince de koşup eğlenmek istiyo maneviyat yaşamak zor oluyor bilmeyen çocukla.
SheDoesntCare miniksavasciveannesi Allah kabul etsin Dualarınızda bizi de unutmayın 🫶🏻Rabbim sıkıntılarımızı gidersin İnşallah , bize de nasip etsin, tuvaleti alıştırıp gitseniz daha kolay olur bence sizin için bilemedim İnşallah kolay geçer
miniksavasciveannesi merkursavascisi_06 evet sıcağı soğuğu illa orda hasta olunuyor diyo bide benim oğlum hassas özel çocuk yaramaz değil ama orda koşmak isticektir eminimki ama yüreğim onunda gelmesini istiyo bı yandan öte yandan o varken ibadetini yapamayabilirim tam anlamıyla 🥺
merkursavascisi_06 miniksavasciveannesi nöbetleşe bakabilecek biri varsa olabilir ama hani kolay değil kesinlikle. Evet bi de erkek olduğundan ihramlı olması gerekecek küçücük çocuklar ihramla çok zorlanırsınız say alanı klimalardan buz gibi oluyo