AtesPerisi Kızlar dün kızıma doktor sidefer kan damlası verdi ve kutunun içinde toz da var şişenin içine katılacak yazıyor doğrumu acaba kullananlar varmı
balmelinam AtesPerisi cok guzel bi damla hem tadi guzel bebekler seviyo hem de biz cok faydasini gorduk degerler konusunda 🌸
_serap_ Evet bende kullanıyorum. Tozu şişenin içine döküp çalkalıyoruz ve bitene kadar buz dolabında muhafaza ediyorsun. Her gün vermeden önce çalkalıyoruz. Doktor bana bu şekilde söyledi.