evin34 Merhabalar kimler kpss sınavına girecek daha önce atanan arkadaşlar varsa cevaplayabilir mi? Nereye atandınız kaç puanla? Bana umut olun lütfen 🥺
[silindi] evin34 bende çocuk gelişimi mezunuyum KPSS de çocuk gelişimi bölümü çok zor diye biliyorum nasıl yapacaksınız bana da bir fikir verir misiniz 🥲
evin34 gizememre Ne kadar sürede çalıştınız hangi yayınları önerirsiniz kısacası anlatır mısınız lütfen
gizememre evin34 ben o dönem dershaneye gittim bakardım tabi kafam rahattı bir 5-6 ay kadar çalıştım benim hocam , yargı , beyaz kalem genel de denemelerim bu yayınlardı benim
evin34 [silindi] Çok çalışmak gerekiyor bir umut işte denemek istiyorum Allah nasip ederse olur belki bilemiyorum bu bölümden atanan biri varsa diye açtım. Siz hangi yılda mezun oldunuz 😁
evin34 [silindi] Valla onu ben de bilmiyorum keşke biri cevaplasaydı olur mu diye zamanında atanmak daha kolaydı şimdi çok pişmanım