gizemmeh4 Bebek yağı önerilmiyor. Yanlış bilmiyorsam gözenekleri tıkıyormuş. İçeriği temiz bir nemlendirici ile günlük olarak cildini nemlendirmeniz gerek. Önerdiğim nemlendiriciyi alırsanız eğer egzamasına iyi gelecektir. Tabi şampuan da dalin kullanmayın. İçeriği temiz değil diye biliyorum.