zeyneppyagmur  kızımdan sonra lavobo da gördüm beş altı tane vardı ve hareketliydi bu ikinci görüşüm ilkinde üstünden felan düşmüştür diye düşünmüştüm bilen var mı acaba
kocagoznur27 zeyneppyagmur Kurt acil doktora götürmelisin kuzu çocuk netice de okulda bulaşmıştır sizede bulaşmadan acile götür derim
ayisit zeyneppyagmur bence doktorda test yaptırın. Bulaşıcı, bütün aileye geçer, kabak çekirdeği iyi geliyor bildiğim kadarıyla bol bol yiyin yedirin.
hamcokelek33 zeyneppyagmur instagramda annesutudoktoru kullanıcı isimli çocuk doktoru var hemen bakın daha 2 gün önce bununla ilgili ve nasıl geçeceğiyle ilgili post paylaşmıştı
kocagoznur27 zeyneppyagmur Malesef ki bulaşıcı tuvaletinizi bol çamaşır suyu ile yıkayın hijyene bu sürede önem verin aile bireylerinin hepsine bulaşabilir hatta bulaşır ve tabiki doktora başvurun burada ne söylesek yalan olur uzman doktorun bakması tahlil yapması gerekir
zeyneppyagmur ayisit teşekkür ederim arrastirdim kabak çekirdeğini bende duydum inşallah en kısa sürede biter
myybabyy Benim kızımdada olmuştu. Doktora gitmedim. Ertesi gün hemen eczaneden bi ilaç aldım içtikten sonra temizlendi. Çocuğunuz kaç yaşında bilmiyorum benimki 9 yaşındaydı
zeyneppyagmur myybabyy altı yaşında okula yeni başladı el ayak hastalıgi geçirdi şimdi de bu başladı okul bize oldu zulüm 😒
zeyneppyagmur Julide00 doktorumuz şurup verdi sadece bı kere kullandık ve sanırım geçti bidaha görmedim bunu ayrıca ağız akıntısı ve kaşıntısı da bitti