Merhaba arkadaşlar. Bu işlemi yaptırıp kanaması olan oldu mu olduysa ne yoğunlukta oldu yardımcı olabilir mi. Ben dün bu işlemi yaptırdım az az kanama gekiyorsu şuan yoğun bi kanama geliyor regl günüm de geldi regl olduğumu düşünüyorum ama yinede sormak istedim