Geçen gün kanamam oldu ve lekelenmem vardı 2 gün önce test yaptım silik bir çizgi çıktı o da 1 saat sonra falan dün kan verdim beta 1.6 gözüküyor gayet düşük adetimin üzerinden de 1 hafta geçti gecikme vs olmadı
Çok fazla kasık ağrısı çekiyorum sağ tarafımda ve çok akintim oluyor